As serwisowy Zakłady Renault Warszawa nagrodzone Liderem Serwisu 2011
W kwietniu 2011 roku dziesięcioosobowa kapituła konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Dealer przyznała tytuł Lidera Serwisu najlepszym i najbardziej innowacyjnym autoryzowanym warsztatom blacharsko-lakierniczym w Polsce.
Na czym polega proceder, przed którym ostrzega Renault Warszawa?
Zdarza się, że samochody po drobnych stłuczkach - często sprowokowanych przez „łowców blach" - są błyskawicznie odholowywane z miejsca zdarzenia do określonych warsztatów. Tam są rozmontowywane, aby zmusić właściciela samochodu do wykonania naprawy w tym konkretnym zakładzie blacharsko-lakierniczym. Duża część kierowców po takiej „naprawie" zgłaszała się do Renault Warszawa, z usterkami, spowodowanymi przez niefachowy montaż i zastosowanie nieoryginalnych części lub ich nieakceptowalnych zamienników. Kiedy nasze statystyki wykazały, że skala zjawiska wciąż rośnie, postanowiliśmy ostrzegać klientów przed tymi praktykami. Stąd pomysł na kampanię informacyjną - wyjaśnia Michał Kalina.
Lider Serwisu 2011 to kolejna nagroda dla RRG. W grudniu 2009 roku Zakład Renault Warszawa Praga został uznany za Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy i otrzymał nagrodę PROTEKTOR, przyznawaną corocznie w ogólnopolskim konkursie przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów.
Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o. powstała w 2004 roku. Cztery zakłady w Warszawie oferują kompleksową obsługę klientów indywidualnych oraz firm, w tym profesjonalne doradztwo w zakresie flot, również multimarkowych. RRG to firmowe salony sprzedaży nowych samochodów Renault i Dacia oraz używanych aut wszystkich marek, serwisy mechaniczne i blacharsko-lakiernicze, sprzedaż części zamiennych oraz ubezpieczenia, likwidacje szkód i stacje kontroli pojazdów. RRG Warszawa należy do Renault Retail Group, wicelidera w dystrybucji samochodów w Europie i integralnej części koncernu Renault. Więcej informacji: www.renaultwarszawa.pl.
Nadesłał:
publink
|