Nowy zasilacz samochodowy od MODECOM


2018-11-27
Firma MODECOM – producent sprzętu IT wprowadza do swojej oferty nową ładowarkę samochodową MODECOM MC-UC90.1 Royal.
Przeczytaj również:




Produkty MODECOM od lat z powodzeniem spotkać można w samochodach na całym świecie, zarówno osobowych jak i dostawczych.  MODECOM znany jest z produkcji urządzeń takich jak wideorejestratory czy nawigacje FreeWAY. Doświadczenie w dostarczaniu na rynek samochodowy nowoczesnych rozwiązań technologicznych wykorzystywane jest do wprowadzenia nowych produktów takich jak np. zasilacze samochodowe do laptopów.

MODECOM MC-U90.1 Royal to wydajny zasilacz samochodowy pozwalający na szybkie i sprawne naładowanie laptopa. Mały rozmiar, unikatowe złącza wtyczek pozwalające na naładowanie laptopów marek Acer, DELL, HP, Lenovo, Samsung i ASUS, to tylko niektóre cechy tej praktycznej ładowarki. Jest ona prosta w użyciu, ponieważ wykorzystuje technologię automatycznego doboru napięcia, a końcówki z diodą LED sygnalizują ładowanie. Uniwersalność urządzenia przekłada się na wysoką praktyczność korzystania z ładowarki – wystarczy podpiąć pod gniazdko w samochodzie, wybrać odpowiednią końcówkę i już po chwili rozpocząć ładowanie laptopa. MODECOM MC-UC90.1 Royal to praktyczne rozwiązanie dla wszystkich, którzy pracują w terenie lub często podróżują samochodem.

Sugerowana cena detaliczna MC-UC90.1 Royal to 149 zł brutto.






MODECOM, producent tabletów, smartfonów, nawigacji, akcesoriów komputerowych i gamingowych, to jedna z najszybciej rozwijających się firm z branży nowych technologii i największy rodzimy producent elektroniki. Firma MODECOM powstała w roku 1999 dzięki pasji i chęci dostarczenia klientom wysokiej jakości innowacyjnych produktów w atrakcyjnych cenach. MODECOM został doceniony nie tylko przez rynek krajowy otrzymując nagrody jak „Marka Roku”, ale także przez rynek zagraniczny m.in. podczas DISTREE EMEA w Monte Carlo, gdzie przyznano nagrodę Distree Diamond Award oraz Best Product Innovation. MODECOM od wielu lat skutecznie wdraża strategię marketingu sportowego, m.in. poprzez współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której cieszył się tytułem Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Firma współpracowała również z Ekstraklasą, kiedy to na mocy podpisanej umowy posługiwała się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy i została pierwszą w Polsce firmą z branży IT, która równocześnie została partnerem Ekstraklasy, Kadry Narodowej i klubu piłkarskiego. Zdobyte doświadczenie w sporcie tradycyjnym stanowi naturalny pomost dla nowych aktywności jak marketing e-sportowy oraz sponsoring eventów gamingowych. Czasowo zbiegło się to z premierą doskonale przyjętych na rodzimym rynku akcesoriów gamingowych, które szturmem wdarły się również na rynki zagraniczne, czego potwierdzeniem jest udział firmy MODECOM na największych targach gamingowych w Europie Gamescom 2018.

www.modecom.com


MODECOM
press box


Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl