Shell LubeMatch w nowej odsłonie
Shell, wiodący globalny dostawca środków smarnych do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych, udostępnił ulepszoną wersję internetowego narzędzia doboru oleju Shell LubeMatch.
Wyszukiwarka zyskała nowe funkcje, stała się prostsza w obsłudze i jest przystosowana do urządzeń mobilnych.
Shell nieustannie podnosi jakość swoich produktów i usług kierowanych do sektora B2B i B2C. Zadowolenie klientów jest najwyższym priorytetem firmy, stąd nowa wersja Shell LubeMatch (dostępna na stronie www.shell.pl/lubematch), która powstała w odpowiedzi na kluczowe oczekiwania z ich strony.
„Wprowadzenie nowych i udoskonalenie dotychczasowych funkcji Shell LubeMatch jest efektem bliskiej współpracy z naszymi klientami. Użytkownicy zyskali innowacyjne narzędzie, które skraca do minimum czas poświęcony na dobór odpowiedniego oleju do danej maszyny, samochodu czy motocykla oraz pomaga podejmować decyzje związane z zakupem środków smarnych” – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Więcej funkcjonalności
Nowa wersja Shell LubeMatch zapewnia klientom dostęp do szybszej i prostszej w obsłudze wyszukiwarki pojazdów, przejrzystych opisów produktów, w tym porównania zalecanych olejów, oraz funkcji „gdzie kupić?”. Co więcej, narzędzie zostało wzbogacone o funkcję zapisywania rekomendacji – użytkownicy mogą teraz dodawać pojazdy oraz rekomendowane produkty smarne do ulubionych. Dzięki temu zyskują stały dostęp do tych danych, a w razie potrzeby mogą je wydrukować. Z Shell LubeMatch można korzystać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Jak wynika z badania ,,Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą” przeprowadzonego na zlecenie Shell, aż 55% kierowców samodzielnie wybiera olej do swojego samochodu. Aby podjąć decyzję związaną z zakupem danego środka smarnego nie trzeba być ekspertem. Teraz wystarczy wejść na stronę www.shell.pl/lubematch, wybrać typ pojazdu, wpisać producenta oraz model samochodu, a narzędzie podpowie, jaki olej jest odpowiedni.