Zamek Czocha najlepszym miejscem na weekend


Zamek Czocha najlepszym miejscem na weekend
2015-07-17
Znamy zwycięzców konkursu „Wyjechani na weekend"! Główna nagroda – samochód Volkswagen Golf Sportsvan – trafił do Jolanty Łuczki za wpis o Zamku Czocha. Partnerem konkursu jest Continental Opony Polska, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej na świecie. Na dedykowanej stronie internetowej www.wyjechani.gazeta.pl, przez trzy miesiące internauci mogli opisywać swoje pomysły na spędzenie weekendu. Zadanie konkursowe polegało na rekomendacji ciekawego miejsca w Polsce, zaznaczeniu miejsca na mapie oraz uzasadnieniu swojego wyboru. Ponad tysiąc osób podzieliło się swoimi pomysłami na weekend, tworząc tym samym mapę wyjątkowych miejsc, które warto odwiedzić. Zwyciężyła rekomendacja Zamku Czocha w województwie dolnośląskim.

Oprócz samochodu, zwycięzca konkursu otrzymał od Continental dodatkową rozszerzoną gwarancję na opony, czyli specjalne roczne ubezpieczenie.

Przeczytaj również:

„Dziękujemy wszystkim uczestnikom naszego konkursu za przysłanie zgłoszeń i opisów tak wielu fantastycznych miejsc w Polsce. Zachęcamy też wszystkich kierowców, aby korzystali ze stworzonej wspólnie mapy najciekawszych lokalizacji i w pełni wykorzystali wakacyjne weekendy!" - komentuje Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.

Wyniki akcji
„Wyjechani na weekend" to 14 redakcyjnych wyjazdów do najciekawszych miejsc w Polsce, 26 nagród w konkursie, ponad 5 tys. przejechanych kilometrów i 11 242 zł zebrane na szczytny cel - dla zwycięzcy VI Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej - klubu Sternik Szczecin z Centrum Opieki nad Dzieckiem.

Stronę internetową wspólnego projektu Continental i Agora S.A. odwiedziło ponad 1,3 mln użytkowników, a materiały poświęcone rozmaitym sposobom spędzania wolnego czasu ukazały się w „Gazecie Wyborczej" oraz jej tygodnikach, m.in. „Dużym Formacie", „Tylko Zdrowie" i „Wysokich Obcasach", a także specjalnym dodatku „Jedziemy na Weekend". Publikacje związane z akcją ukazały się również w czasopismach wydawanych przez Agorę: „Logo", „Wysokie Obcasy Extra", „Dziecko", „Kuchnia" i ich wersjach mobilnych, a do bezpłatnego dziennika „Metro" dołączona została zawieszka na drzwi z hasłem „Wyjechani". Działania promocyjne objęły również Radio Złote Przeboje, serwisy tematyczne Gazeta.pl , aplikacje mobilne Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE , a także serwis Wyborcza.pl .

Poprzednie wspólne akcje mediów Agory i marki Continental to „Trasy Magiczne" i „Droga na Mundial". Pierwsza z nich, zrealizowana w 2013 r., otrzymała wyróżnienie w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards.

Więcej o akcji: Wyjechani.Gazeta.pl.
Pełna lista laureatów konkursu: wyjechani.gazeta.pl/wyjechani/1,143292,18316502,rozstrzygniecie-konkursu-wyjechani-na-weekend.html.
Relacja z wręczenia nagrody: https://www.youtube.com/watch?v=T_iNik9mDyg.
Relacja z wyjazdów redakcji: https://www.youtube.com/watch?v=oOtoFJvWGKQ.
* * *
Continental AG
Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro, Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 200 000 pracowników w 53 krajach.
www.continental-corporation.com

Dział Opon
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
www.continental.pl

Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl

Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.
www.ContiSoccerWorld.com



Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl