Geneva International Motor Show 2018 z nowościami oponiarskimi marki YOKOHAMA
Przez tegoroczne targi Geneva International Motor Show przewinął się kilkusettysięczny tłum międzynarodowych gości. Licznym zwiedzającym Yokohama, producent opon premium, zaprezentował najnowsze produkty i rozwiązania techniczne.
W ostatnią niedzielę, 18 marca, zakończyła się 88. edycja Geneva International Motor Show. Szwajcarski salon to jedno z najważniejszych spotkań branży motoryzacyjnej na świecie, które w tym roku odwiedziło ponad 660 tys. gości. Podczas targów zwiedzający mogli zapoznać się z motoryzacyjnymi nowościami, oryginalnymi prototypami, innowacyjnymi rozwiązaniami i osiągnięciami technologicznymi z całego świata. YOKOHAMA, japońska marka opon premium, przeprowadziła światową premierę opony całorocznej do aut osobowych – BluEarth-4SAW21, a także przeznaczonej na europejski rynek opony Geolandar M/T G003 – dedykowanej pojazdom uterenowionym. Po raz pierwszy w Europie marka zaprezentowała też innowacyjną bezdętkową oponę iceGUARD iG60 – przeznaczoną do jazdy w najtrudniejszych zimowych warunkach.
Na stoisku YOKOHAMA nie zebrakło nowości, projektowanych z zastosowaniem innowacyjnej technologii BluEarth przyjaznej dla środowiska i kierowcy, w tym debiutujących w Polsce opon BluEarth-Es ES32 oraz BluEarth RV-02. Oba modele premium, przeznaczone odpowiednio dla aut kompaktowych oraz crossoverów i minivanów, charakteryzuje doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni i zastosowane roziwązania, zmniejszające opory toczenia i ograniczające zużycie paliwa.
Odwiedzający stoisko YOKOHAMA mogli oglądać produkty flagowej serii opon wyścigowych ADVAN, która w 2018 roku świętuje 40. rocznicę istnienia. Wśród nich opona ADVAN Sport V105, ceniony model wybrany na fabryczne wyposażenie pojazdów premium, takich jak Porsche czy Mercedes, a także model ADVAN A052 – dla hobbystów ceniących wysokie osiągi i przyjemność z jazdy.
Jednym z wiodących tematów tegorocznej prezentacji YOKOHAMA podczas Geneva International Motor Show okazała się nowa strategia zarządzania GD2020 zakladająca zwiększenie obecności marki na rynku opon premium, z uwzględniem opon zimowych i sportowych. Tradycyjnie nie zabrakło także elementów podkreślająych współpracę YOKOHAMA z piłkarskim klubem FC Chelsea. Na stoisku pojawiło się trofeum English Premier League 2016/17 zdobyte przez brytyjski klub.