Roadstone i Achilles – nowe marki opon w Polsce


Roadstone i Achilles – nowe marki opon w Polsce
2012-08-14
ITR S.A. – japoński dystrybutor opon w Polsce, wprowadza na nasz rynek dwie nowe marki. Indonezyjski Achilles oraz koreański Roadstone, dobrze znane w Europie Zachodniej, są od tego roku oficjalnie sprzedawane również w Polsce. Wraz z rozpoczęciem sezonu na opony zimowe na rynku pojawią się dwie marki azjatyckie, których oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest firma ITR S.A., reprezentująca w naszym kraju także japońską Yokohamę. „Indonezyjski Achilles oraz koreański Roadstone to opony uznane na zachodzie, charakteryzujące się dobrymi osiągami i przystępną ceną. Połączenie tych dwóch parametrów jest szczególnie ważne w obecnych czasach, gdy każdy kierowca stara się optymalizować niezbędne wydatki na samochód" - mówi Artur Posłuszny, Menedżer Sprzedaży i Marketingu, ITR S.A. „Opony pochodzące z Indonezji oraz Korei zdobyły szczególnie dużą popularność w wielu krajach Unii Europejskiej, gdzie obecne są już od lat. Liczymy, że Polacy również docenią ich właściwości i przekonają się, że opony azjatyckie, podobnie jak samochody produkowane w tym regionie świata, oferują coraz wyższą jakość" - dodaje Artur Posłuszny.

Achilles, indonezyjska opona z segmentu niższej klasy średniej, produkowana jest przez firmę Multistrada, która w latach 90. otrzymywała wsparcie technologiczne od czołowych na świecie producentów opon. Obecnie opony Achilles są eksportowane do ponad 70 krajów Europy, Środkowego Wschodu, Azji, Afryki, Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii. Na rodzimym rynku marka działa aktywnie w sportach motoryzacyjnych, szczególnie w driftingu. W 2012 roku, już po raz drugi z rzędu, była oficjalnym sponsorem „Achilles Formula Asian Drift Series". W Polsce, oferta marki Achilles obejmuje opony do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych. Marka posiada już polską stronę internetową pod adresem: http://www.achillestires.pl/.

Roadstone to marka należąca do wyższego segmentu ekonomicznego, a jej producentem jest koreański Nexen. Roadstone jest obecny na rynkach Europy Zachodniej od 1998 r. „Opony Roadstone mają ugruntowaną opinię wśród europejskich kierowców. Zdecydowaliśmy się wprowadzić je na polski rynek ponieważ charakteryzuje je doskonała relacja jakości do ceny" - wyjaśnia Artur Posłuszny, Menedżer Sprzedaży i Marketingu, ITR S.A. W Polsce dostępne będą opony Roadstone do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych.



Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl